Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Operatie in Spanje

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Helena

BerichtGeplaatst: 13.11.2010    Onderwerp: Operatie in Spanje Reageer met quote

Sinds maart 2010 woon ik in Spanje. Daarvoor 5 jaar in Frankrijk. Op 28 oktober ging ik naar een neuroloog. Een verademing. De man nam mijn klachten gelijk serieus. Ik heb al een jaar last van een verdoofd gevoel in mijn rechter gezichtshelft. Al heel wat tandartsen en kaakchirurgen gezien. Nieuw implantaat, wortelkanaalbehandelingen, niets hielp natuurlijk. De neuroloog dacht gelijk aan een BHT en zei dat ik een MRI-scan moest laten maken. Dat is op 3 november gebeurd en direct daarna vertelde de radioloog mij dat ik een BHT had van 25x33x35. Pats boem. Wel even schrikken maar ik was blij dat hij me dat gewoon direct vertelde. Vandaag 13 november weer bij de neuroloog geweest. Die vertelde mij dat ik maandagochtend gelijk naar het academisch ziekenhuis in Badajoz moest. Urgent. De tumor drukt tegen de hersenstam en moet binnen 2 3 weken eruit. Hij zei dat ik me gewoon met mijn foto's moet melden bij de Emergentia. Hij gaf me een brief mee voor Dr. Cabezudo (iemand ooit van gehoord?), hoofd van de neurochirurgische equipe. Schijnt goed aangeschreven te staan. Ik moet er maar op vertrouwen. Ik heb geen keus en geen tijd om eens rustig te gaan shoppen bij allerlei artsen die ik via internet had opgespoord. Ik denk nu: voor de kerst is het allemaal achter de rug. Ik zie wel hoe ik eruit kom. Eerst maar eens de operatie zien te overleven. Ik meld me wel weer als ik meer weet. Ik ben blij dat de neuroloog zo doortastend is en dat het allemaal zo snel gaat...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
butterfly3nl

BerichtGeplaatst: 16.11.2010    Onderwerp: Reageer met quote

Veel sterkte Helena!
Als het meezit ben je inmiddels geopereerd.

Groet, Bernadette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: