Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tweede hypotheek & tegemoetkommingen?

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Ivonne

BerichtGeplaatst: 19.11.2010    Onderwerp: Tweede hypotheek & tegemoetkommingen? Reageer met quote

Hallo lieve mensen.....

Voor degene die ons al kennen....het gaat nog steeds goed met mijn man!

Wat ik me afvraag....kom je voor opstakels te staan met: het ovetstappen naar een andere zorgverzekeraar, het afsluiten van een ( tweede) hypotheek, het verkrijgen van een verlening van een rijbewijs etc.

En zijn er tegemoetkomingen waar een (chronische?) BHT-patiŽnt recht op heeft ( b.v. voor gedorven inkomsten door o.a verlies van ploegentoeslag en dergelijke).

Ben erg benieuwd naar jullie deskundige ervaring Wink

P.s. Ik durfde van de week wat verder te snuffelen op de site, en las het ontroerende verhaal van "die" vrouw (sorry had beter "die kanjer" kunnen zeggen, ben haar naam even kwijt), met 5 inoperabele tumoren.

Weet iemand hoe het verder met haar verlopen is?

Ik hoop dat we allemaal ( een beetje) uit kunnen kijken naar de feestdagen, en er van kunnen genieten.

Veel liefs Ivonne.
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: