Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

doventolk

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> CROS hoortoestel, BAHA, scleralenzen e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mees

BerichtGeplaatst: 07.03.2011    Onderwerp: doventolk Reageer met quote

Wisten jullie dat je gratis tolk uren kan aanvragen voor dove en slechthorende, echt een aanrader.
Je kunt aanvragen bij aanvragen extra doventolkuren menzis zorgkantoor.
Je hebt zo wie zo recht op 30 uur per jaar.
Heel handig bij gesprekken biij arts, op school van de kinderen, vergaderingen, orthodontist, begrafenis, etc.
Ik maak er heel veel gebruik van en kan nog extra uren aanvragen ook.
Gr Marly
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> CROS hoortoestel, BAHA, scleralenzen e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: