Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Een jaar verder...

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
puck42

BerichtGeplaatst: 05.04.2012    Onderwerp: Een jaar verder... Reageer met quote

Een jaar geleden ging ik heel positief met mijn tasje naar het zh voor de operatie van de bht, blij dat mijn monstertje weggehaald zou worden. De operatie op zich ging goed en ik had weinig pijn, wilde eigenlijk zo snel mogelijk naar huis....helaas er kwam iets tussen, een vorm van hersenvliesontsteking waar 3 weken antibiotica per infuus voor stonden Crying or Very sad dus mijn opname heeft een maand geduurd. Ik heb ervan `genoten` alleen op een kamertje, met leuke verplegers!

Nu, een jaar verder kijk ik er nog steeds met gemengde gevoelens op terug. Ik weet ook niet of ik het zou overdoen... hoewel er op dat moment weinig keuze was, een operatie was de enige optie.
Het heeft me niet veel verbetering opgeleverd, helaas. Doof was ik al voor de ingreep, de evenwichtsstoornissen zijn verergerd en trekken maar niet bij ondanks de oefeningen, mijn kanarie zingt mooi in mijn oor maar mag best wat vaker zijn snaveltje op elkaar houden!

Ik moet erbij zeggen dat mijn medische problematiek complex is daar ik ook een auto-immuunziekte, neuropathie, artrose, een hernia (wacht op een ingreep hiervoor), hypertensie en heel veel medicatie heb. Het is ook moeilijk aan te geven waar nu welke klachten van komen Confused .

Mijn leventje bestaat momenteel uit veel rusten/slapen, 1xp.dag naar 't dorp hier fietsen voor lichte boodschappen, kleine huishoudelijke dingen doen, beetje lezen, computeren en 'savonds wat tv kijken.
Ik zit in de re´ntegratiefase bij het uwv, echter die starten niet eens een plan op. We gaan gelijk voor de wia, hopelijk voor volledige afkeuring. Ik weet ook niet meer hoe het nog verder moet... voel me ontzettend oud voor de 44 jr die ik tel.

Ik ben blij met dit forum waar je je sores af en toe lekker ff van je af kunt schrijven zonder dat er moelijke vragen komen, vooral ook met de positieve verhalen! Die zijn zo hard nodig Smile

Groetjes Petra
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marianne2

BerichtGeplaatst: 05.04.2012    Onderwerp: Reageer met quote

Ach Petra het zit je allemaal ook niet mee.
Probeer positief te blijven en wees blij met alles wat je nog wel kan.
Zelf probeer ik dat ook en echt het helpt.
Veel sterkte met alles.
Groetjes van Marianne
Naar boven
butterfly3nl

BerichtGeplaatst: 06.04.2012    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Petra,

Valt allemaal niet mee.
Hopelijk lukt het met het UWV en krijg je (in ieder geval voorlopig) de tijd om niets te hoeven. Dat geeft veel rust als je op eigen initiatief dingen mag doen en geen moeten van het UWV. Hoe vervelend ook om zo jong al ziek te zijn geworden. Sterkte met alles!

Bernadette
Mexx

hoi Petra,

nou dat is geen mooi verhaal inderdaad. vooral omdat het niet bij je BHT blijft, maar je nog meer klachten hebt van andere kwalen.
een dooddoender ik weet het maar...geniet toch van de lente die steeds dichterbij komt Smile

groetjes Mexx
Lisette1955

Ha Petra

Jammer dat je niet veel verbetering hebt gekregen door de BHT operatie.
Ik bewonder je positieve instelling. Natuurlijk is dat de beste manier om met je beperkingen om te gaan, maar het zal niet altijd meevallen.
Ik hoop dat het met de WIA goed zal verlopen.

sterkte en groetjes
Lisette
mijn verhaal http://www.brughoektumor.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=3245#3245
Naar boven
kagni0

BerichtGeplaatst: 10.04.2012    Onderwerp: Operatie Reageer met quote

Hoi Ger,

Ben 5/3/2012 geopereerd aan BHT, deze was ~ 3.6 cm in drie richtingen.

Het was een niet gehoor sparende operatie. Gehoor en evenwicht waren al weg, men heeft dit sinds 2006 niet herkend als BHT. Ik was van te voren heel aktief, dit is helemaal afgezakt in de afgelopen 5 jaar.

Operatie goed verlopen, na drie weken fietste ik weer, zit nu op 15 km.

Wat rest is veel vermoeidheid en een verlamming van het aangezicht.
Dat schijnt echter weer weg te gaan.

Overall heel tevreden tot op heden.

Succes met herstel, dit schijnt nog heel lang door
puck42

BerichtGeplaatst: 18.06.2012    Onderwerp: Reageer met quote

hallootjes,

ik ben voor 100% afgekeurd voor de wia...
van de ene kant ben ik er blij mee want heel realistisch gezien zou ik nu echt niet kunnen werken,
van de andere kant geeft het ook zo┤n definitief gevoel van waardeloosheid voor de maatschappij...

en verder, tja... mijn geopereerd oor doet aan het litteken ontzettend pijn, helaas heb ik daar ook littekenpijn. Erg lastig aangezien ik brildragend ben en ik nix met lenzen kan vanwege mijn pijnlijke oog.
Ben vaak `afwezig` met daarna flinke hoofdpijn, ben bang dat de epilepsie die ik als tiener had terug is. Navraag in zh: dit kan nix met de bht te maken hebben.
we sukkelen dus maar voort...

groetjes Petra
Naar boven
Lisette1955

Hoi Petra

Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel is, dat je nu afgekeurd bent.
Natuurlijk zou je het liever anders zien, maar als het niet gaat, houdt het op en moet je dat stuk kennelijk afsluiten. Je bent zeker niet waardeloos voor de maatschappij, je bent een goede, positieve en sociale meid en absoluut van waarde, voor jezelf, je gezin, maar zeker ook voor dit forum!
Jammer dat je zoveel op je bordje hebt, dat lijkt me zwaar.

Ik hoop dat je nog vooruit kunt gaan, misschien is dat zo, sommige dingen herstellen heel langzaam!

lieve groetjes
Lisette
mijn verhaal http://www.brughoektumor.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=3245#3245
Naar boven
puck42

dankje Lisette Smile

Ik hoop ook dat er nog enige vooruitgang komt, helaas kan de kno-arts dat niet in z'n glazen bol zien !!
Over een jr krijg ik een herkeuring, dit geeft wel op een rustige manier meer tijd voor herstel.

Ik ben over het algemeen wel positief maar soms is het bordje even te vol en gaat ook dat niet meer... komt wel weer goed.

groetjes Petra
Naar boven
butterfly3nl

Hoi Petra,

Jeetje ja gefeliciteerd met je WIA dan is de onzekerheid over het besluit van uwv in ieder geval voorbij Wink en goed dat je de tijd krijgt voor alles.
Ik herken het dubbele gevoel zeer zeker wel.
Hoop dat het je rust geeft in ieder geval jouw eigen tempo te mogen volgen in alles. Sterkte en succes.

Groet, Bernadette
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: