Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Drukkend gevoel in het oor

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rial

BerichtGeplaatst: 26.09.2012    Onderwerp: Drukkend gevoel in het oor Reageer met quote

Vorig jaar december ben ik geopereerd aan een BHT. Nu heb ik regelmatig veel druk in het (dove) oor en steken die pijnlijk zijn. Dit houdt enkele minuten aan en daarna zakt het weer wat af.
Het zijn dezelfde verschijnselen en pijn van oorontsteking alleen mijn oor is niet ontstoken.
De huisarts kon er geen verklaring voor geven en ik ben nu begonnen met neusspray Flixonase.
Wie herkent dit ook en wat hebben jullie hier verder aan gedaan?

Groeten Rial
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: