Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

9 april gaat het gebeuren

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Evelien

BerichtGeplaatst: 29.02.2008    Onderwerp: 9 april gaat het gebeuren Reageer met quote

Woensdag 9 april word ik geopereerd in het Clemenshospital in Dld.

De maandag ervoor word ik opgenomen, dan kunnen ze nog wat testen doen(weet niet precies watvoor testen) Maar dan kan ik vast aclimatiseren Wink en wennen aan het Duits.

Dus ik ben aan het aftellen. Ik weet de datum sinds 14 jan. j.l. Maar wilde eerst de zaakjes met de verzekering helemaal geregeld hebben. Nu is het zeker!

Gr Evelien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
schapekopje

BerichtGeplaatst: 29.02.2008    Onderwerp: Re: 9 april gaat het gebeuren Reageer met quote

Hoi Evelien,

Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen.

Groetjes,
Jolanda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Evelien

BerichtGeplaatst: 29.02.2008    Onderwerp: Reageer met quote

Thanxs Very Happy

Zal je zeker op de hoogte houden!
Naar boven
Herman

BerichtGeplaatst: 03.03.2008    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Evelien heel veel sterkte en blijf positief dit zal je zeker helpen ik weet dat dit makkelijk klinkt maar kijk maar eens naar mijn berichten dan weet je genoeg.HEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEL STERKTE.
weitgraven

BerichtGeplaatst: 06.03.2008    Onderwerp: voor evelien Reageer met quote

Hoi Evelien, ook ik wil je superveel sterkte wensen en positiviteit,want dat helpt echt de helft,je stelt je een doel en iedere keer een beetje verder.
jezelf haalbare doelen stellen, mijn eerste doel was :wakker worden na ok
en zo ben ik steeds doorgegaan,nu na ruim een jaar na ok ben ik net voor nacontrole geweest en het gaat super, met mijn bahatoestel en scleralens kan ik volledig als vanouds verder,ik heb me verleden week echt voor 100 % beter gemeld,(werk 3 dagen in de verpleging) en het gaat geweldig.auto rijden muziek luisteren echt super,ik barst weer van energie !
Maar echt alles op z'n tijd.liefs !
Willie
Evelien

BerichtGeplaatst: 01.04.2008    Onderwerp: Reageer met quote

Nog maar een weekje en dan is het zover!!!!
Spannend,brrrr
Naar boven
sylvia

BerichtGeplaatst: 06.04.2008    Onderwerp: sterkte evelien Reageer met quote

Evelien

Mag ik je heel veel sterkte toewensen
bij de operatie

Sylvia
Elsje

BerichtGeplaatst: 07.04.2008    Onderwerp: Reageer met quote

Heeel veeeel succes en sterkte.

Ik heb nog nooit gereageerd,maar ik ben 30 nov jongstleden geopereerd in het UMC Groningen aan een brughoek tumor van 5 bij 4 cm.En wil het even positieve wending geven.....ik voel me me nu 4,5 mnd na dato beter als ooit.Mijn evenwicht is 80 procent beter als het was,mijn coordinatie is stukken verbeterd,
geen pijn in mijn nek zoals ik het noemde-hersenstam zat in verdrukking-,geen aangezichtspijn meer ,geen stemband verlamming meer en mijn conditie is beter als voorheen.Ik heb er weer zin in.De aangezichtsverlamming is niet definitief,zie het per dag bij trekken.Bereid je daar op voor,want je schrikt er toch van.Het is wel lastig dat het traanvocht niet op gang is,maarja komt wel,veel druppelen en oogpleisters voor nacht en voor buiten in de wind.
Ik heb heel veel ellende gehad voor dat de tumor ontdekt werd,uiteindelijk was ik meer levend als dood en ook nog de nodige complicaties na de operatie,maar na 7 weken ziekenhuis en dit resultaat.....TOP.Ik heb eigenlijk nog nooit de behoefte gehad om het hier te delen,vandaar dat ik het nu ook vrij summier vertel,maar kan je vertellen dat het zo recent een hele impact is geweest in ons leventje met 2 jonge kinderen die 7 weken rond sint,kerst en oud en nieuw moesten missen.

Tip,begin al in het ziekenhuis met loopoefeningen en laat die rollator zo gauw mogelijk staan.
Ga ook thuis direct zoveel mogelijk aan de wandel,vertrouw op een begleider en niet op een rollator en probeer beetje bij beetje een oefeningen schema op te bouwen.Ik doe nu elke dag 40 min oefeningen van buikspier,tot conditie,tot evenwicht,tot met gewichtjes op muziek de spieren trainen en het resultaat is geweldig,al zeg ik het zelf.

Ellen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: