Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
carola

BerichtGeplaatst: 03.07.2008    Onderwerp: ********* Reageer met quote

Beste Forumleden,

Een paar weken geleden is bij mij een BHT links vastgesteld, van het type GIANT, zoals ze dat noemen.
4,5 a 5 cm. Dat is erg schrikken zeg. Exclamation

Na veel gereis naar diverse ziekehuizen overwegen we nu de operatie door ******** te laten doen in het AZM te Maastricht.

Wie heeft ervaring met ********* en is misschien door hem geopereerd.
Graag jullie reaktie.

Groet, Carola Wink
Anke
Site Admin

BerichtGeplaatst: 03.07.2008    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Carola,

Ik heb, als forumbeheerder, de naam van de arts veranderd in ********

Zie REGELS EN FORUMETIQUETTE van het forum: http://www.brughoektumor.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=10

Anke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Elsje

BerichtGeplaatst: 13.07.2008    Onderwerp: Reageer met quote

Poeh....best een eind zo vanuit Enschede.
Ik had zelf ook zo,n enorm ding in mijn hoofd, maar doordat ik errug veel klachten had en lichamelijk op was na jarenlang vechten tegen het toen onbekende had ik weinig tijd om een ziekenhuis en operateur te overwegen. Ik ben vanuit Emmen -waar ik uiteindelijk meer dood als levend met spoed ben opgenomen- terecht gekomen in het UMC Groningen.
Ik heb niets meer als lof te melden over de prof en de neuro chirurg die mij geopeerd hebben.Wat een vak mensen en dan ook nog oog voor de mens achter de tumor.
3 Dagen op de intensivecare en daarna een fantastische begleiding op de verpleegadf van de neurochirurgie.

Weet niet hoe het reizen naar Maastricht vanuit Enschede is,maar
het is zeker belangrijk dat je naasten redelijk makkelijk naar je toe kunnen,want oh bv op de operatie dag ben je 11 tot 13 uur onder de pannen,dan hebben de naaste elkaar nodig want wat is zo,n wachtdag spannend.-de langte dag uit mijn mans leven-
Je ouders,misschien kinderen al die korte momenten dat je elkaar even mag zien dat heb je zo nodig,maar dat op en neer gereis was vanuit Emmen naar Groningen ruim uur-met drukte ringweg Gr er bij- en dan weer uur terug.Met al die spanning ,organisatie thuis of op het werk kan het de naaste bezoekers toch behoorlijk opbreken.
In mijn beleving is dat toch zeker iets als je zelf een keuze mag maken om samen met de gehoorde ervaringen over operateur cq ziekenhuis
mee te nemen in je overweging in deze heftige tijd.

Succes Ellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Evelien

BerichtGeplaatst: 08.08.2008    Onderwerp: Reageer met quote

Zelf kom ik ook uit Enschede en ben geopereerd in Munster(DLd.)
Dat is heel goed te doen, drie kwartier met de auto. En de arts daar is ook super. Ik ben zonder complicaties uit de operatie gekomen. Goede verzorging etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: