Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

operatie in umc

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
weitgraven

BerichtGeplaatst: 30.05.2007    Onderwerp: operatie in umc Reageer met quote

Hoi , ik lees veel over brughoektumoren die allemaal geopereerd zijn in Leiden. Ik ben zelf geopereerd in Utrecht, heb positieve ervaring daar.
Ik ben op 26 feb 2007 geopereerd en ben nu aardig hersteld,eigenlijk is alleen mijn rechtergezichtshelft nog niet actief,met alle gevolgen .
Zijn er meer ervaringen in Utrecht ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DEVegg

BerichtGeplaatst: 31.05.2007    Onderwerp: Reageer met quote

Via mijn zus heb ik zeer goede ervaringen met Utrecht. Alleen niet van brughoek zaken. Mijn zus heeft daar enkele weken/maanden op de IC gelegen op het randje van de dood door een zwaar auto ongeluk. Daarnaast is haar herstel daar onder controle (door haar zware letsel loopt ze er nu na al die jaren nog steeds). Verder loopt ze er ook om andere redenen welke ik hier maar niet noem. Ik kan niet anders zeggen dat men daar ook erg kundig is en erg meegaand.
Ik denk dat het inherent is aan academische ziekenhuizen. Wel merk ik dat de ziekenhuizen zeer sterk te leiden hebben onder de economische/financiŽle beperkingen/hervormingen/bezuinigingen welke de overheid/maatschappij hen oplegt. De terugloop op goed opgeleid personeel zal ongetwijfeld ook een rol spelen. Al met al een uitermate slechte zaak als je het mij vraagt.

Tumor: schwannoma 5,0x4,5 cm links
Operatie: februari 2004 (95%) - translabyrinthair
Regrowth: november 2006
Operatie: april 2007 (100%)
Controle MRI:
januari 2009 (aankleuring mogelijk door Littekenweefsel)
april 2011 (Goed)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: