Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Weer thuis na bht operatie 13 nov. j.l.

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lisette

BerichtGeplaatst: 07.12.2007    Onderwerp: Weer thuis na bht operatie 13 nov. j.l. Reageer met quote

Vanochtend ben ik na, ruim 3,5 week opname, weer thuis gekomen. Het is heel zwaar geweest. De operatie zelf is echter prima verlopen, heb geen blijvende complicaties opgelopen. Daar ben ik heel dankbaar voor. Ik heb 1 nacht op de recovery gelegen en daarna nog 2 dagen op de medium care.Echter kreeg ik na 6 dagen nog last van een liquorlek, en dat bleek erg hardnekkig. Het gevolg was dat de liquordrain er niet uit mocht. En zolang ik die drain had moest ik plat blijven liggen, en heb ik echt heel veel hoofdpijn gehad. Dit in combinatie met het vele alleen zijn, ik lag op een 1 persoonskamer, heeft me zware tijden bezorgd. Ik miste het afzwemmen van mijn kindje, het hele sinterklaas gebeurern is volledig aan mij voorbij gegaan. Nu kan ik het goed relativeren, want er zijn veel ergere dingen, maar toen ik daar lag, was de teleurstelling heel groot. Verder met het verslagje; het lekken hield niet op, dus moest ik weer worden geopereerd, en weer die spanning, weer een nachtje op de recovery. Ook na deze operatie bleek het lekken nog niet gestopt, dus weer langer liggen. Later bleek er ook een ziekenhuisbacterie in de wond te zijn gekomen, en toen mocht het de wond dus niet dicht gaan, want de pus moest eruit. Uiteindelijk is afgelopen woensdag toch de drain eruit gegaan en mocht ik eindelijk weer wat gaan bewegen. Maar dat valt tegen, mijn benen lijken wel pap. Vandaag mocht ik naar huis maar alleen omdat we heel dicht bij het ziekenhuis wonen, en ik zelf verpleegkundige ben. Ik moet voorlopig iedere dag terug voor wondverzorging maar dat is geen punt. ik ben weer thuis en dat is voor mij de beste plek om te genezen, thuis bij man en kinderen.
Over de zorg in het UMC ben ik zeer tevreden, er werkt een zeer professioneel, zorgzaam team, die veel voor mij zijn gaan betekenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
schapekopje

BerichtGeplaatst: 08.12.2007    Onderwerp: Re: Weer thuis na bht operatie 13 nov. j.l. Reageer met quote

Hoi Lisette,

Fijn om te lezen dat je weer thuis bent. Sterkte en doe het rustig aan.

Groeten,
Jolanda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
sylvia

BerichtGeplaatst: 08.12.2007    Onderwerp: sterkte Reageer met quote

Lisette

Fijn te lezen dat je weer thuis bent
heel rustig aan en sterkte
Sylvia

Laatst aangepast door sylvia op 10.12.2007, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Marianne

BerichtGeplaatst: 09.12.2007    Onderwerp: operatie Reageer met quote

hallo Silvia.
Wat een gedoe allemaal, maar hartstikke gefeliciteerd dat je weer thuis bij je gezinnetje ben.
Doe het rustig aan.
Groetjes Marianne.
Evelien

BerichtGeplaatst: 10.12.2007    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Lisette,

Fijn om van je te horen Very Happy
Echt vervelend voor je dat je zo'n complicatie moest oplopen.

Maar zo te lezen ben je vol goed moed.

Sterkte de komede tijd,

Groetjes Evelien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: