Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

schedelpijn na operatie

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lisette

BerichtGeplaatst: 11.12.2007    Onderwerp: schedelpijn na operatie Reageer met quote

het is nu ruim 4 weken na de operatie, en eigenlijk zit er wel een goede stijgende lijn in. het mobilseren gaat iedere dag vooruit, de duizeligheid neemt steeds verder af. Helaas zit de resistente bacterie nog wel in de wond, dus moet ik voorlopig nog anti biotica slikken. Al met al ben ik nu zeker niet ontevreden!

De wond zal niet mooi genezen, maar dat is wel het minst belangrijk. Nu kan ik zeggen dat het een goede keus is geweest om gelijk te laten opereren nu de tumor nog zo klein was. een paar weken geleden in het ziekenhuis was dat wel anders, wat had ik een spijt dat ik er aan begonnen was.

Het enige is dat ik meer last van een soort schedelpijn krijg, bij aanraken van mijn hoofd aan de geopereerde kant doet het bot als het ware pijn, wie herkent dit?

Verder wordt het gedeelte waar het buikvet onder zit steeds meer een kuiltje.

Groetjes, Lisette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
schapekopje

BerichtGeplaatst: 12.12.2007    Onderwerp: Re: schedelpijn na operatie Reageer met quote

HOi Lisette,

Fijn dat je nog steeds beter gaat voelen. Die stijgende lijn zal nog wel even doorgaan, al gaat het soms niet zo snel als we zouden willen.

Ook bij mij is het buikvet waar ze het 'gat' mee opevuld hebben gaan slinken. Volgens mijn KNO arts kan dit geen kwaad. Het is alleen een rot gevoel en mijn bril is erdoor moeilijk recht te zetten. Ik vind het wel jammer dat het vet alléén daar slinkt.

Sterkte en hartelijke groeten,

Jolanda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Remember

BerichtGeplaatst: 08.01.2008    Onderwerp: Re: schedelpijn na operatie Reageer met quote

schapekopje schreef:

Ook bij mij is het buikvet waar ze het 'gat' mee opevuld hebben gaan slinken.

Jolanda

Sorry, maar dit klinkt helemaal nieuw...
Is het altijd zo dat ze dit zo "opvullen"??

Groetjes,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: