Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

update: na 6 weken nog steeds (liqour) vocht uit wond.

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lisette

BerichtGeplaatst: 23.12.2007    Onderwerp: update: na 6 weken nog steeds (liqour) vocht uit wond. Reageer met quote

Het is inmiddels bijna 6 weken geleden dat ik ben geopereerd, na 1,5 week nog een keer ivm liquorlekkage. Daarna moest de wond openblijven ivm resistente bacterie. Sinds vorige week mag de wond dicht gaan, maar al na een dag of 2 kreeg ik steeds meer pijn en kwamen er blaren op wond. na controle van het vocht blijkt er nog steeds een spoortje liqour in te zitten. Ook heb ik af en toe een vieze smaak in mijn mond. Nu tillen we het over de feestdagen heen, mocht het dan nog hetzelfde zijn dan gaan de artsen in overleg wat er moet gebeuren, eventueel nog weer een periode een drain of een weer operatie...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
sylvia

BerichtGeplaatst: 23.12.2007    Onderwerp: liquorlekkage Reageer met quote

Hoi Lisette

Wat en pech heb jij met die lekkage,ja ik weet wat een ellende het brengt.

Ik ben in 2000 deze operatie gehad en tot 2x aan toe hebben ze een drain aangebracht, en plat laten liggen met die ontzettende hoofdpijn maar ik bleef lekken
toen hebben ze ook besloten me te opereren en dat laatste heeft toen wel geholpen het bleek dat ze vergeten waren allerlei gaatjes te dichten die waren ontstaan en langzaam verdwenen toen die klachten en het lekken

Je kunt inderdaad zelf goed controleren of het liquor is gewoon voorover zitten (bv schrijven)en dan druppelt het je neus uit en je keel in en het smaakt, het is helder en laat een kring op een witte zakdoek achter.
Maar het is inderdaad noodzaak dat ze die lek dichten i.v.m. hersenvliesontsteking

Ik hoop voor jou dat ze na de feestdagen met je verder gaan en snel een oplossing vinden voor die lekkage, zodat je lekker kunt herstellen.
Lisette toch hele fijne feestdagen en ik hoop dat je niet teveel hoofdpijn heb

Sylvia

Laatst aangepast door sylvia op 30.12.2007, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Evelien

BerichtGeplaatst: 26.12.2007    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Liset,

Wat naar om te horen. Ben je dus nog steeds in het ziekenhuis? Of mcht je voor de Kerst naar huis?
Is dit een complicatie dat vaak voorkomt? (ik moet nog geopereerd worden)

Ik wens jou heel veel sterkte en zal voor je duimen!!

Groetjes Evelien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DEVegg

BerichtGeplaatst: 30.12.2007    Onderwerp: Reageer met quote

Jeetje wat vervelend zeg... Ik hoop dat ze je lekkage snel kunnen dichten.

Tumor: schwannoma 5,0x4,5 cm links
Operatie: februari 2004 (95%) - translabyrinthair
Regrowth: november 2006
Operatie: april 2007 (100%)
Controle MRI:
januari 2009 (aankleuring mogelijk door Littekenweefsel)
april 2011 (Goed)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: