Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

aan alle horlogeglasverband-gebruikers

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Problemen na de operatie of bestraling
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Heidi

BerichtGeplaatst: 14.05.2009    Onderwerp: aan alle horlogeglasverband-gebruikers Reageer met quote

Beste lotgenoten,

Ik heb een goedkoop en huidvriendelijk verband gevonden:
- bewaar enkel het glaasje van je oud verband
- koop Fixomull stretch, zelfklevend verband van 10cm x 2m
- knip zelf je oogverband uit
- kleef het rond je glaasje
En klaar is kees.
Zo'n verband kost me een dikke 5 € en daar kan ik het wel 3 maand mee doen, de huid rond mijn oog is ook minder geïrriteerd.
Ik heb het verband enkel snachts nodig sinds mijn scleralens. Na een nacht of 3 kleeft het niet meer zo goed en knip ik een nieuw.

Hopelijk kan ik daar iemand mee helpen, groetjes Heidi
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Problemen na de operatie of bestraling Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: