Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

stereo4one

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Info en kennis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TON

BerichtGeplaatst: 20.01.2011    Onderwerp: stereo4one Reageer met quote

Mijn naam is Ton 65 jr en ik ben nieuw op dit forum. Voorzover ik weet, ben ik vanaf mijn 4e doof aan mijn recheroor. Vorig jaar merkte ik, dat mijn 'goede'oor minder functioneerde: ik kan niet of nauwelijks goed klassieke muziek hore,communicatie werd slechter. KNO AMC constateerde na MRI dat ik een dubbelzijdige brughoek tumor heb. Beleid waitand see!. Audioloisch: linker oor : Fletcher laag 62 dB en Fletcher Hoog 60dB Heb nu een Phonak plus smartlink. Werkt goed, behalve op het muziek programma.Vermoeden dat ik door de klankvervorming 'toon'verlies heb. Aria's niet te volgen, violen , bassen klinken erg vals.
Mijn vraag: Is de stereo4one iets voor mij of weet iemand een andere oplossing. Mijn audiciŽn is hier niet mee bekend??

Gr. Ton
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Info en kennis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: