Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Waarom een BAHA of Cross hulpmiddel?

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> CROS hoortoestel, BAHA, scleralenzen e.d.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Danny

BerichtGeplaatst: 05.02.2011    Onderwerp: Waarom een BAHA of Cross hulpmiddel? Reageer met quote

Hi allen, ik ben nu sinds oktober compleet doof aan één oor en alhoewel ik met mijn werk ontzettend afhankelijk ben van een goed gehoor gaat dit mij goed af. Ik ben ook goed gekeurd dus dit is voorlopig geen probleem. In het dagelijks leven is het horen ook redelijk goed, alleen als het wat drukker is dan wordt het lastig en het is vervelend dat je niet weet waar het geluid vandaan komt.

Nu zijn mijn vragen na het lezen van dit forum en de mogelijkheden, waarom hebben jullie besloten om een hulpmiddel te nemen en heeft dit je leven makkelijker gemaakt? hebben jullie eerst iets kunnen proberen voordat je bv. een BAHA nam? Zagen jullie er niet tegenop iets te implanteren in het gebied waar je al geopereerd bent? (bij mij achteroor langs)
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> CROS hoortoestel, BAHA, scleralenzen e.d. Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: