Nederlandse BrughoektumorForum forum index Nederlandse BrughoektumorForum
Voor mensen die een brughoektumor hebben of hebben gehad

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Operatie over 2 weken
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
elle

BerichtGeplaatst: 10.08.2011    Onderwerp: Operatie over 2 weken Reageer met quote

Over 2 weken is het zover..dan wordt ik geopereerd.
k ben blij om de datum te weten en dat het nu zover is, maar nu het zo dichtbij komt wordt ik wel nerveus..
Duim allemaal voor me!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lisette1955

BerichtGeplaatst: 10.08.2011    Onderwerp: Operatie Reageer met quote

Beste Elle

Wij kennen elkaar nog niet, ik ben nog maar kort actief op dit forum. Wel heb ik al een paar berichten geplaatst.
Ik ben acht weken geleden geopereerd. Mijn operatie is gelukkig zonder complicaties verlopen, ook is het gehoor behouden. Ik hoop dat het bij jou ook zo goed zal gaan.
Waar word je geopereerd en wat is de datum, dan zal ik die dag aan je denken!

hartelijke groet
Lisette
mijn verhaal http://www.brughoektumor.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=3245#3245
Naar boven
elle

BerichtGeplaatst: 11.08.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjewel Lisette,

Wat fijn dat het bij jou zo goed is gegaan. Ik hoop natuurlijk dat het bij mij ook zo goed gaat.
Ik wordt de 23 augustus geopereerd in Gothenburg (ik kom uit Nederland maar woon in Zweden).
Naar boven
Danny

BerichtGeplaatst: 13.08.2011    Onderwerp: Reageer met quote

HI Elle, veel succes gewenst voor jou en je familie. Mijn operatie is ook prima verlopen, duurde wel veel langer dan gepland maar dat merk je zelf gelukkig niet. Ik heb totaal geen pijn gehad na de operatie en het herstel is me enorm meegevallen.
Jurdy
Gast

BerichtGeplaatst: 15.08.2011    Onderwerp: Veel sterkte Reageer met quote

Hoi Elle,
Een berichtje van mij. Ben blij dat veel mensen met een positieve ervaring ook zich laten horen. Meestal wordt hier geschreven omdat men iets wil weten na een complicatie. Bedenk dus dat velen zoals hierboven het prima is gegaan en ook weer goed hun leven hebben kunnen oppakken. Ik wens je dat bij deze ook toe. Uiteraard is het geen kattepis wat je dadelijk moet ondergaan en is het geen lichte kleine operatie. Ben bemieuwd naar je ervaringen en hou ons van op de hoogte. Groet en Ook Ik zal aan je denken.
Naar boven
elle

BerichtGeplaatst: 16.08.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjewel Danny en Jurdy, ik hou jullie op de hoogte!
Naar boven
Mark1988

BerichtGeplaatst: 16.08.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Veel succes en dat het allemaal maar goed mag verlopen. Maak je niet te druk de komende week.

Groet Mark
Naar boven
elle

BerichtGeplaatst: 18.08.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Dankje Mark!
Naar boven
Helena

BerichtGeplaatst: 20.08.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Elle,

Ik ben eind juni geopereerd. De operatie duurde twaalf uur; mijn bht was bijna 4 cm. Het is me ontzettend meegevallen. Ik heb totaal geen pijn gehad. De dag na de operatie liep ik alweer rond; wel wat wankel omdat mijn gehoor en evenwicht aan de kant van de tumor zijn uitgeschakeld. Nu, twee maanden later kan ik alles doen wat ik wil inclusief fietsen en auto rijden. Laat je niet van de wijs brengen door slechte ervaringen die je op internet leest en bedenk dat de meeste mensen geen complicaties ondervinden en daarom niets melden. Heel veel sterkte!
elle

BerichtGeplaatst: 22.08.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Dankje Helena, vandaag is het zover. Vandaag naar het ziekenhuis en morgen geopereerd.

Duim allemaal voor me!!
Naar boven
Helena

Je moet uitgaan van het meest waarschijnlijke scenario en dat is dat alles goed gaat. Wees rustig en sterk. Ook voor je familie en vrienden. Die moeten heel lang wachten op een telefoontje. Zelf merk je er niets van. Je gaat onder narcose en twee tellen later word je weer wakker en is het allemaal voorbij. Ik zal aan je denken. Veel succes!
Danny

Ik was er 100% van overtuigd dat het goed zou gaan en die instelling heeft mij enorm geholpen. Heel veel s6 vandaag en ik hoop snel weer van je te horen dat het allemaal prima verlopen is. Ik ga zeker voor je duimen.
Lisette1955

Helemaal eens met Helena en Danny: wees rustig en sterk, geef je over aan de artsen, vertrouw op hen en op jezelf en ga er positief in! Het is voorbij voordat je het weet. Eerlijk gezegd ging ik er voor de operatie stiekem van uit dat ik er zonder schade uit zou komen en dat is ook gebeurd.

ik denk aan je
groet
Lisette
Naar boven
Jurdy
Gast

BerichtGeplaatst: 22.08.2011    Onderwerp: Veel sterkte Reageer met quote

Hooi,
ik ben wat later met mijn reactie, maar ik wens je ook veel sterkte. Geef het tijd om te herstellen. Rustig aan en bouw het langzaam weer op.

groet

Jurdy
Naar boven
elle

BerichtGeplaatst: 30.08.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Even gauw een berichtje, want ik ben heeeel moe.. maar de operatie is geslaagd! Ik hoor op dit moment slecht aan mijn rechteroor maar heb dus nog wel gehoor over! Ik ben sinds gister weer thuis en ben echt helemaal op, maar ook tevreden.
Bedankt voor alle reacties!
Naar boven
Lisette1955

BerichtGeplaatst: 30.08.2011    Onderwerp: Operatie over 2 weken Reageer met quote

Beste Elle

Wat een fantastisch nieuws! Ik heb vorige week dinsdag een kaarsje voor je aangestoken en veel aan je gedacht. Logisch dat je helemaal op bent.
Rust goed uit en doe heel kalm aan. Ik heb de eerste 4 weken echt een middagslaapje gedaan en de eerste week na het ziekenhuis moest ik echt steeds tussendoor gaan liggen. Luister gewoon naar je lichaam en laat niet te veel bezoek komen, als je dat niet wilt. Wat fijn dat je nog wat gehoor over hebt.

Je hoeft niet te reageren, neem lekker je rust, ik ben heel blij voor je.

lieve groetjes
Lisette
Naar boven
Jurdy
Gast

BerichtGeplaatst: 30.08.2011    Onderwerp: fijn dat het oke gaat Reageer met quote

Sterkte toegewenst vanaf hier. Gun jezelf een goed en rustig herstel. Ga er vanuit dat je onderweg soms nog wat bij moet komen, waardoor het lijkt alsof het niet opschiet. Maar dat doet het wel.
Veel sterkte.

groet,
Jurdy
Naar boven
Helena

BerichtGeplaatst: 01.09.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Heel fijn Elle. Doe het rustig aan en overhaast niets. Wat een opluchting h?Veel sterkte met het herstel..
Danny

BerichtGeplaatst: 01.09.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie stap gezet nu, en dan nu weer rustig herstellen. Heb zelf heel veel gewandeld in die tijd wat ik erg lekker vond en iedere dag een stuk beter ging. Verder de nodige oefeningen gedaan voor mijn evenwichtsoorgaan, wat ook snel verbetering gaf.
In ieder geval veel succes.
elle

BerichtGeplaatst: 02.09.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Iedere dag een beetje beter Smile
Naar boven
elle

BerichtGeplaatst: 10.09.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Nu is het bijna 3 weken geleden dat ik geopereerd ben. Iedere dag ga ik wat vooruit. Soms slaap ik s middags en ik rust best veel, maar het meeste kan ik weer zelf doen. Ik ben vanmiddag een paar uur in de stad geweest!
Mijn hechtingen zijn er lekker uit en ik heb nog wat last van de wond, maar het geneest goed. Het geruis in mijn hoofd is zo goed als weg. Ik hoor slecht rechts maar het is iets verbeterd heb ik het idee. Mijn balans wordt ook steeds beter en mijn gezichtszenuw is weer helemaal hersteld.
Fijn! Smile Nu verder opknappen!
Naar boven
Lisette1955

BerichtGeplaatst: 11.09.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Goede berichten! Heel fijn dat je lekker aan het opknappen bent.
Vanaf nu kan het alleen nog maar beter gaan.
Dringt het al helemaal tot je door, dat de tumor weg is, dat je er vanaf bent?
Ik merk dat het bij mij steeds meer doordringt en dat is een heerlijk gevoel.
Geniet van elke dag en doe rustig aan!

groet
Lisette
Naar boven
Mark1988

BerichtGeplaatst: 16.09.2011    Onderwerp: Reageer met quote

Heel mooi te horen hoe voorspoedig het op dit moment gaat. Succes met het verdere herstel.
Naar boven
Jurdy
Gast

BerichtGeplaatst: 27.10.2011    Onderwerp: Succes Reageer met quote

Fijn om te horen Elle,
stapje voor stapje en misschien soms een beetje naar beneden (maar dat hoort erbij) en dan gaat het weer verder omhoog.

groet en sterkte.
Naar boven
elle

BerichtGeplaatst: 19.02.2012    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi allemaal,

Hier weer even een update van mij.
Het gaat prima met me. Ik ben sinds een maandje weer 10 uur per week aan het werk. Het is erg vermoeiend maar wel leuk. Soms heb ik zelfs na het werk nog energie over.
Verder doe ik mijn oefeningen voor mijn balans nog iedere dag en ik ben ook weer rustig aan het sporten. Ik moet nog veel uitrusten en ben erg gevoelig voor veel geluid maar daar leer ik mee omgaan.
In december was ik bij de neurochirurg en hij was erg tevreden. Ook was ik bij de audionoom en ik heb rechts een lichte slechthorendheid opgelopen.

Alles bij elkaar vind ik dat het prima gaat dus!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Dit forum is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten of onderwerpen is niet mogelijk   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Nederlandse BrughoektumorForum forum index -> Operatie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: